SFO på afdeling Lindvigsvej

På Lindvigsvej har vi opdelt SFO’en i SFO 1 og SFO 2.

SFO 1 er for børn der går i 0.-3. klasse.

SFO 2 er for børn der går i 4.-6. klasse.

Billedet viser børn i SFO'en, der har det sjovt og glider ned ad en bakke på papkasser ved afdeling Lindvigsvej

Billedet viser bålhygge i SFO'en, hvor børnene laver pandekager over bålet

Som barn i SFO’en på Lindvigsvej vil du opleve, at…

… de voksne, som møder dig, er engagerede og understøttende og hjælper dig med at udvikle de grundlæggende forventninger til social adfærd, når du indgår i et fællesskab med andre børn og voksne.

…vi arbejder ud fra et børneperspektiv, hvor vi følger børnenes spor. De voksne hjælper de børn der har brug for det med at lave legeaftaler.

…en typisk SFO dag vil byde på aktiviteter som boldspil, fri leg, temainspirerede og kreative aktiviteter eller måske en tur i skoven. Aktivitetsplanerne er altid synlige og tilgængelige, så du og dine forældre ved, hvilke temaer der arbejdes med, samt hvilke aktiviteter der tilbydes de enkelte dage.

..SFO’en er zoneopdelt, så der er plads til det enkeltes barns sociale og personlige udvikling. Med områder som vores cafeområde, vores konstruktionsrum og vores kreative hjørne er der plads til at du og dine kammerater kan udfolde jer. Vi skaber plads til dem, der vil lege vildt og tumle, og til dem der har brug for fordybning og ro.

…du og dine kammerater kan slippe jeres kreativitet og nysgerrighed løs, når I bygger huler, laver mad over bål eller hjælper med at passe planterne på naturlegepladsen.

…vores adgang til en stor idrætshal på matriklen giver rig mulighed for boldspil, hop, dans og andre sjove sportsaktiviteter, der vil give dig sved på panden og gode oplevelser med i bagagen. Hver torsdag er der i skoleåret 2020/2021 børnebasket i SFO’en.

Morgen SFO

Hver morgen åbner vores morgen SFO kl. 6:15. Her sørger vi for, at du kan komme og få en god start på dagen. Om morgen tilbydes morgenmad indtil kl. 7:30

Når klokken bliver 7:50 følger vi dig og dine kammerater i skole.

Morgen SFO er et samlet tilbud for SFO1, 2 og Basen.

Billedet viser skolegården på Lindvigsvej, der er fyldt med legende og glade børn