SFO på afdeling Kildegade

SFO’en på afd. Kildegade har til huse i egne lokaler i tæt tilknytning til skolen.

Billedet viser børn fra SFO'en på afdeling Kildegade, der er i gang med et sækkeløb ude i skolegårdenBilledet viser en gruppe SFO børn, der spiller fodbold på fodboldbanen ved afdeling Kildegade

Som barn i SFO’en på afdeling Kildegade vil du opleve, at …

… SFO’en er et spændende, trygt og sjovt fristed før og efter skoletid.

… møde et engageret og nærværende personale, som har øje for at fremme din nysgerrighed og udvikling gennem forskellige lege og aktiviteter. Vi vægter dine og dine kammeraters interesser højt, når vi planlægger dagens aktiviteter i SFO’en.

… SFO’en har nogle hyggelige og overskuelige lokaler, som både inspirerer til leg, fordybelse og bevægelse. Vores smukke, grønne have er omdrejningspunkt for mange af vores udeaktiviteter og en skøn oase midt i byen.

… SFO’ens centrale placering midt i Horsens by, giver os rig mulighed for at benytte os af de tilbud, der er i byen – og tage på tur til de grønne områder i nærheden.

Billedet viser børn i SFO'en, der klargør eftermiddagens snacks af gulerødder og æblerBilledet viser børn fra SFO'en, der leger og har det sjovt ved hytten på afdeling Kildegade